Exercici basat en Bernbach

25 oct.

A classe, vam parlar sobre el famós publicista William Bernbach. Després d’analitzar un dels seus anuncis, concretament el de la campanya de Volkswagen, on apareix un home amb intenció de suïcidar-se amb la mànega del sortidor de benzina, se’ns va proposar de crear un anunci amb la mateixa tècnica.

 

Amb el meu grup vam decidir fer-lo de la companyia Spanair, ja que crèiem que calia netejar el nom de la marca. Vam jugar amb el fet que amb les companyies de low-cost  normalment, hom va molt estret i que amb Spanair no. Vam muntar la imatge com si fos una fotografia de Polaroid  (clara reminiscència a les vacances) i així és com va quedar:

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: